Ένα όμορφα σχεδιασμένο τραπεζάκι με φυσικό άγγιγμα - ποιο γράμμα θα προτιμούσατε; Θα προτείναμε πάντα το Z, επειδή είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε κάθε σουίτα επίπλων, ενώ φαίνεται επίσης ωραίο δίπλα στο κρεβάτι. Ένα κομψό κομοδίνο της σειράς Authentico, το οποίο είναι ανθρώπινο και συναισθηματικό - δείχνει πού έχετε φτάσει και επιθυμείτε να μείνετε. Το άγγιγμα του μοντερνισμού συμπληρώνεται από την αύρα του μασίφ ξύλου και ένα σαφές τυπικό ιδίωμα. Η σειρά Authentico περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα αντικειμένων για το καθιστικό, την κρεβατοκάμαρα, την τραπεζαρία και το γραφείο.
Η βάση του μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ραφάκι.
Η σειρά Authentico περιέχει ένα ευρύ φάσμα ειδών για το καθιστικό, το υπνοδωμάτιο, την τραπεζαρία και το γραφείο.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
© 2024 e-Decor.gr | ALL-IN-ONE eCommerce Business Development by Plushost.gr
Εμπειρίες Πελατών
Maria
06/08/2024 12:38
Zeta koraka
06/08/2024 12:25
Maik Laz
06/08/2024 12:23
Ελένη Μπιλιάλη
12/02/2024 14:15
Χρήστος Δέλιος
11/01/2024 11:00
niki
12/12/2023 12:00
Kostas
23/11/2023 09:28
Χριστίνα Τζ.
28/04/2023 09:28
mamakita 4boysmama
09/02/2023 14:08
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Μοίρασε την εμπειρία σου
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!