Το έπιπλο tv Soran διαθέτει απλό και κομψό σχεδιασμό, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο σαλόνι, στο υπνοδωμάτιο ή και στον διάδρομο ως μπουφές. Επωφεληθείτε από την ενισχυτική για το φως επίδραση των καθρεφτών: τα δωμάτια με βόρειο προσανατολισμό φαίνονται πιο φωτεινά, ενώ σε ηλιόλουστα δωμάτια τα έπιπλα με καθρέφτες δημιουργούν μια φωτεινή ατμόσφαιρα. Ένα άλλο σπουδαίο αποτέλεσμα είναι οι αντανακλάσεις του δαπέδου, το χρώμα του τοίχου ή ένα φωτιστικό δαπέδου δίπλα στη συρταριέρα. Αγαπάτε τα πράγματα που είναι λίγο ιδιαίτερα; Τότε τοποθετήστε ένα χρωματιστό ή με μοτίβο χαλί μπροστά από το αντανακλαστικό κομοδίνο και θα πετύχετε αξέχαστα εφέ. Τέλος, η αντανακλαστική πρόσοψη κάνει τα δωμάτια να φαίνονται οπτικά μεγαλύτερα. Τα μαύρα ατσάλινα χερούλια έχουν τόσο μινιμαλιστικό και μοντέρνο σχεδιασμό που δεν γίνονται καν αντιληπτά με την πρώτη ματιά. Το ίδιο ισχύει και για το πλαίσιο, το οποίο κάνει τον μπουφέ να μοιάζει σαν να αιωρείται. Έτσι, ίσως να έχετε το πιο ωραίο έπιπλο tv απ' όλους!
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
© 2024 e-Decor.gr | ALL-IN-ONE eCommerce Business Development by Plushost.gr
Εμπειρίες Πελατών
Maria
06/08/2024 12:38
Zeta koraka
06/08/2024 12:25
Maik Laz
06/08/2024 12:23
Ελένη Μπιλιάλη
12/02/2024 14:15
Χρήστος Δέλιος
11/01/2024 11:00
niki
12/12/2023 12:00
Kostas
23/11/2023 09:28
Χριστίνα Τζ.
28/04/2023 09:28
mamakita 4boysmama
09/02/2023 14:08
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Μοίρασε την εμπειρία σου
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!